Történetünk és csapatunk
- Kezdőlap
- Rólunk
- Történetünk és csapatunk
Kezdetek kezdete
Wellness kultúra kialakítása
A SpaTrend történetének kezdeteire Vezse Roland, az ügyvezető és tulajdonos így emlékszik vissza:
„Egész életemben az egészséges életmód híve voltam. Azzal már a tudomány is régóta tisztában van, hogy a lelki problémák megbetegíthetik a testet. Erre a világ többek között a wellness kultúra kialakításával reagált, melyről itthon is egyre többet lehetett hallani.
2003-ban meghívtak Hollandiába, és egy estét egy amerikai jakuzziban töltöttünk el a barátaimmal. Az élmény örökre megváltoztatta az életem, majd hamarosan megalapozta az otthoni wellness kultúrájának terjesztését hazánkban.”
Garázsbolt
Sok jó jakuzzi kis helyen is elfér
A SpaTrend első medencéit egy garázsból értékesítettük. Korábbi szakmai tapasztalatainkra építve a legfontosabb stratégiánk az ügyfelek igényeinek pontos felmérése, és kiszolgálása volt.
Roland minden ügyfélről jegyzetet készített, mindenkit személyesen szeretett volna ismerni, és emlékezni arra, mire van szüksége.
Ennek megfelelően alakította ki a vállalati kultúrát, és egy olyan szervezetet épített fel, melyben minden munkatárs célja a vásárlókkal való harmonikus kapcsolat kialakítása és fenntartása, mely mára már alapelv és érték a cég működésében.
A lejtőn felfelé
Teljes gázzal előre
Első vevőink elégedettsége, és életminőségük javulása igazolta, hogy a jó úton járunk, és az otthoni wellness jótékony hatására tényleg mindenkinek szüksége van.
Miközben a 2008-as válság alatt sorra zártak be a vállalkozások, mi azon tanakodtunk, hogyan szólítsuk meg azokat, akik még nem tapasztalták meg a masszázsmedencék lélekemelő és testet regeneráló élményét.
Megnyitottuk az első bemutatótermet, ahol az összes forgalmazott masszázsmedencét a prémium minőséghez illő miliőben lehetett megtekinteni. Majd a helyszínből adódóan megszületett a rendezvény ötlete, amely a nagy érdeklődésre való tekintettel azóta is évente többször kerül megrendezésre, megnyitotta kapuit a Spatrend Expo, Közép-Európa legnagyobb jakuzzi kiállítása és vására.
Sikersztori
A wellness nagykövetei
A wellness magyar nagyköveteiként mindent megteszünk azért, hogy az emberek megismerjék ezt az életformát. A közösséggel – legyen az családi vagy baráti -, a természettel és a környezettel való harmónikus együttélés a hidroterápia jótékony hatásával kombinálva, a testi és lelki egészség megőrzését garantálja. Masszázsmedence kínálatunk az évek alatt először minőségi grillsütőkkel, később pedig nívós kerti bútorokkal bővült. A szabad levegőn töltött minőségi időre folyamatosan nő az igény. Mi ehhez biztosítjuk a legmagasabb színvonalú berendezést és felszereléseket: a jakuzziktól a bútorokon és grilleken át a szaunákig és árnyékolókig, minden részletre odafigyelve.
Mára több mint 20.000 magyar otthonban biztosítottuk a masszázsmedencék napi használatát, és több mint 50.000 embert tettük wellness rajongóvá. Magyarország világelső az egy főre jutó prémium jakuzzik számában.
Egységben az erő
A SpaTrend csapat
Jó pap holtig tanul – szokták mondani. Csapatunk is ezt teszi, azonban mi nem megalapozatlanul prédikálunk. Folyamatosan követjük, és teszteljük a technológiai újításokat, az innovatív termékeket és a környezetbarát megoldásokat. Palettánkra kizárólag azok a termékek kerülnek, amelyek megfelelnek a legmagasabb minőségi követelményeknek. Erről gondoskodik minden munkatársunk, nap mint nap.
Vezse Roland
ügyvezető
Seres István
masszázsmedence szakértő
Üröm
Sallai Sándor
masszázsmedence szakértő
Üröm
Seres Ádám
masszázsmedence szakértő
Üröm
Molnár Csilla
masszázsmedence szakértő
MaxCity
Boros Richárd
masszázsmedence szakértő
MaxCity
Mészáros János
masszázsmedence szakértő
MaxCity
Szeitz Zsolt
masszázsmedence szakértő
MaxCity
Manhertz István
masszázsmedence szakértő
MaxCity
Mit mondanak a számok
Köszönet minden érdeklődőnek és vásárlónknak
Többszörösen díjnyertes csapatunk nem részesülhetett volna az elismerésekben kiváló ügyfeleink nélkül, akik kérdéseikkel, elvárásaikkal, egyedi igényeikkel és visszajelzéseikkel járultak hozzá a Magyarországon egyedülálló sikerhez.
Szakmai elismerés
DÍJAINK
2015: Év Legjobb Jakuzzi Kereskedője
A Watkins gyár minden évben a hidromasszázst népszerűsítők közül díjazza a legjobbakat.
2016: Kiváló Marketing és Kiskereskedelem
A Hot Spring márka kiváló képviseletéért és az ügyfeleknek nyújtott kimagasló szolgáltatásokért járó díj a SpaTrend teljes csapata számára.
2018: Év Legjobb Caldera Spas Kereskedője
A Watkins gyár díja a Caldera Spas masszázsmedencék legjobb kereskedőjének.
2019: Év Legjobb Nemzetközi Kereskedője
A Watkins Wellness legrangosabb díja a világ legjobb értékesítő és ügyfélélményt nyújtó Caldera Spas kereskedő csapatának.
2021: Év Kereskedője
A Watkins Wellness kitüntetése a pandémia alatt nyújtott kimagasló eredményekért.
2022: A Régió Legjobb Képviselete
A Watkins Wellness éves San Diegó-i konferenciáján a legsikeresebb képviseleteket díjazzák.