
SPATREND SZERVIZ SZOLGÁLTATÁSOK
A vásárlást és telepítést követően a velünk való kapcsolat nem ér véget. Minden ügyfelünknek folyamatos vegyszer és kiegészítő utánpótlást biztosítunk, illetve az alapvető karbantartási munkákat is vállaljuk, beleértve a szűrőtisztítást, illetve a vízcserét.
A medencék rendszeres karbantartását is ellátjuk igény szerint, mely a használt víz lecserélésével, a csövek és befúvók tisztításával, a gépészeti elemek ellenőrzésével és az oldalburkolatok ápolásával történik. A garancia megőrzése érdekében javasoljuk a téli időszakban nem használt medencék, szerviz csapatunk általi szakszerű téliesítését, mely nem csak a víz leeresztését jelenti, hanem a csövek, szivattyúk cseppmentesítését. A rendszeresen karbantartott, gondozott medencék hosszútávon meghálálják a törődést.
Szerviz szolgáltatás igény bejelentés
Amennyiben vízcsere és karbantartás szolgáltatást szeretne igényelni, vagy a masszázsmedencéje hibáját szeretné szerviz részlegünknek bejelenteni, a minél gyorsabb ügyintézést érdekében, kérjük, töltse ki az alábbi űrlapot.
(A szériaszám megtalálásához segítség: A szériaszámot HotSpring jakuzzik esetében a medence talpánál, az oldalpanel mellett találja. A Softub jakuzzik szériaszámát a medencén lévő műanyag bilétán találja. A Caldera Spas masszázsmedencéknél a medence talpánál, a kezelőpanel oldalán. A szériaszám megtalálható még a telepítési dokumentációban, a vásárlási számlán, vagy bármelyik szerviz munkalapon.)

IGÉNYELJEN ÜGYFÉLKÁRTYÁT!
Ügyfeleinknek lehetősége van arra, hogy ügyfélkártyát igényeljenek. Ez a szolgáltatásunk lehetővé teszi, hogy az éves alapvető karbantartási munkák ne maradjanak el olyan partnereink esetén, akik túl elfoglaltak ahhoz, hogy ezt is észben tartsák. A víz és a szűrők karbantartása, kiöblítés és tisztítás nagyon fontos a baktériummentes víz biztosításához.
SpaTrend szerviz telefon: +36-30-586-2007